De Wheel in de categorie Non-food gaat naar Duracell voor de vernieuwende technologie in Duracell Optimum. Technische innovatie in combinatie met een sterke campagne. Een bevestiging van het belang van kwaliteitsbatterijen in tijden waarin mensen thuis moeten blijven.
Duracell Optimum is niet zomaar een nieuwe naam voor Duracell’s volgende batterij. Aan de introductie in juli van 2020 gaat een ontwikkeltraject van 10 jaar vooraf. Marketing en trade marketing director Alberto Maria Lucchi: ‘Bij Duracell hebben we een lange geschiedenis in het voortdurend verbeteren van de energie-efficiëntie van onze batterijen. Optimum is daar ons meest recente bewijs van. Het is een nieuwe technologie, het resultaat van 10 jaar onderzoek. Duracell Optimum vertegenwoordigt een baanbrekende prestatieverbetering, die mogelijk is omdat we onze kathode-technologie opnieuw hebben ontworpen.’
Welk vervolg voorzien jullie?
Lucchi: ‘Voor 2021 verwachten we een voortzetting van deze lijn, en verdere omzetgroei voor Duracell Optimum. Het is reeds goed ingeburgerd als onze nieuwe premiumbatterij. In het algemeen, maar vooral in tijden zoals deze, blijven consumenten trouw aan merken die ze vertrouwen en die hen de kwaliteit en waarde bieden die ze verwachten. Dat vertrouwen in ons merk is wat ons sterk maakt.’
We zien dat je een verouderde browser hebt. Eentje die niet goed om kan gaan met HTML5.
Dit magazine is gemaakt met Magzmaker, het online magazine cms, dat gebruik maakt van moderne technieken gebaseerd op HTML5. We hopen we dat je de laatste versie van Internet Explorer, Google Chrome of Mozilla Firefox kunt installeren. Dat zijn browsers waarmee je dit magazine probleemloos kunt bekijken.
Download de laatste versie van Internet Explorer hier.
Download de laatste versie van Firefox hier.
Download de laatste versie van Chrome hier.