Winnaar categorie Non-food

Duracell

Retail en consument tonen vertrouwen

in Duracell Optimum

De Wheel in de categorie Non-food gaat naar Duracell voor de vernieuwende technologie in Duracell Optimum. Technische innovatie in combinatie met een sterke campagne. Een bevestiging van het belang van kwaliteitsbatterijen in tijden waarin mensen thuis moeten blijven.

 

Duracell Optimum is niet zomaar een nieuwe naam voor Duracell’s volgende batterij. Aan de introductie in juli van 2020 gaat een ontwikkeltraject van 10 jaar vooraf. Marketing en trade marketing director Alberto Maria Lucchi: ‘Bij Duracell hebben we een lange geschiedenis in het voortdurend verbeteren van de energie-efficiëntie van onze batterijen. Optimum is daar ons meest recente bewijs van. Het is een nieuwe technologie, het resultaat van 10 jaar onderzoek. Duracell Optimum vertegenwoordigt een baanbrekende prestatieverbetering, die mogelijk is omdat we onze kathode-technologie opnieuw hebben ontworpen.’

 

Welk vervolg voorzien jullie?
Lucchi: ‘Voor 2021 verwachten we een voortzetting van deze lijn, en verdere omzetgroei voor Duracell Optimum. Het is reeds goed ingeburgerd als onze nieuwe premiumbatterij. In het algemeen, maar vooral in tijden zoals deze, blijven consumenten trouw aan merken die ze vertrouwen en die hen de kwaliteit en waarde bieden die ze verwachten. Dat vertrouwen in ons merk is wat ons sterk maakt.’

Petcare_1163

Non-food

18/23
Loading ...