Alweer vier jaar op rij wint PepsiCo de Wheel of Retail in de categorie Droge snacks. Lay’s Strong blijkt de absolute hit voor 2020, met een sterke campagne en een opvallende samenwerking met Heineken.
Lay’s Strong zijn geribbelde aardappelchips met een (behoorlijk) pittige smaak, om zo een perfecte smaakcombinatie te vormen met bier. Ze zijn in drie varianten op de markt gekomen: Chilli & Lime, Hot Chicken Wings en Jalapeño & Cheese, variërend van medium tot extra pikant. De nieuwe lijn is in week 16 van 2020 geïntroduceerd.
Welk vervolg gaat hierop komen?
‘We blijven natuurlijk investeren in het merk Lay’s en in Lay’s Strong. De visie daarbij is het bieden van een ruime keuze, variërend van Lay’s Strong tot Lay’s Oven Baked, wat onze ‘Better for you’-propositie is. Daarnaast willen we vernieuwend blíjven en komen er andere, nieuwe concepten op de markt. Zoals Lay’s Iconic Restaurant Flavours, die we begin 2021 hebben geïntroduceerd: Lay’s aardappelchips in drie varianten: Subway Teryaki, Pizza Hut Margherita en KFC Original Recipe Chicken, waar we volgend jaar hopelijk de Wheel of Retail mee in de wacht slepen.’
We zien dat je een verouderde browser hebt. Eentje die niet goed om kan gaan met HTML5.
Dit magazine is gemaakt met Magzmaker, het online magazine cms, dat gebruik maakt van moderne technieken gebaseerd op HTML5. We hopen we dat je de laatste versie van Internet Explorer, Google Chrome of Mozilla Firefox kunt installeren. Dat zijn browsers waarmee je dit magazine probleemloos kunt bekijken.
Download de laatste versie van Internet Explorer hier.
Download de laatste versie van Firefox hier.
Download de laatste versie van Chrome hier.