Winnaar Special Wheel Marktverruimend

+ categorie Zoetwaren & snacks – Droge snacks

Lays

Uitgekiend consumentenonderzoek

leidt tot pikante smaken

Alweer vier jaar op rij wint PepsiCo de Wheel of Retail in de categorie Droge snacks. Lay’s Strong blijkt de absolute hit voor 2020, met een sterke campagne en een opvallende samenwerking met Heineken.

 

Lay’s Strong zijn geribbelde aardappelchips met een (behoorlijk) pittige smaak, om zo een perfecte smaakcombinatie te vormen met bier. Ze zijn in drie varianten op de markt gekomen: Chilli & Lime, Hot Chicken Wings en Jalapeño & Cheese, variërend van medium tot extra pikant. De nieuwe lijn is in week 16 van 2020 geïntroduceerd.

 

Welk vervolg gaat hierop komen?
‘We blijven natuurlijk investeren in het merk Lay’s en in Lay’s Strong. De visie daarbij is het bieden van een ruime keuze, variërend van Lay’s Strong tot Lay’s Oven Baked, wat onze ‘Better for you’-propositie is. Daarnaast willen we vernieuwend blíjven en komen er andere, nieuwe concepten op de markt. Zoals Lay’s Iconic Restaurant Flavours, die we begin 2021 hebben geïntroduceerd: Lay’s aardappelchips in drie varianten: Subway Teryaki, Pizza Hut Margherita en KFC Original Recipe Chicken, waar we volgend jaar hopelijk de Wheel of Retail mee in de wacht slepen.’

Petcare_1163

Droge snacks

19/23
Loading ...