Magnum White Chocolate & Cookies was begin 2019 een nieuw succesnummer in de 30-jarige reeks van het populaire ijsmerk. Gedurfd en inspelend op nostalgie onder volwassenen. Een speelse campagne en een goede uitvoering op de winkelvloer zorgen voor alweer een Wheel voor Magnum.
Unilever ontvangt de Wheel of retail voor Magnum White Chocolate & Cookies, een bijzondere toevoeging aan de grote lijn Magnum-producten. Anne Schreuders, product owner Impuls-ijs bij Unilever: ‘Het is een volwassenpropositie op een speelse manier gebracht. Het product is niet gericht op kinderen, maar heeft een nostalgische smaak die bij volwassenen herinnert aan de kindertijd.’
‘Witte chocolade met cookies is voor veel mensen een herinnering aan vroeger, maar de manier waarop we het gepositioneerd hebben is echt voor volwassenen. Tegelijk hebben we het op een speelse manier in de markt gezet, met als campagne slogan ‘Never Stop Playing’.’
Hoe wordt dit succes opgevolgd?
‘Onze introductie in 2020 is de Magnum Ruby. Soms is een innovatie voor één jaar, maar als Magnum White Chocolate & Cookies zo goed blijft presteren, komt hij wellicht in
het vaste assortiment.’
We zien dat je een verouderde browser hebt. Eentje die niet goed om kan gaan met HTML5.
Dit magazine is gemaakt met Magzmaker, het online magazine cms, dat gebruik maakt van moderne technieken gebaseerd op HTML5. We hopen we dat je de laatste versie van Internet Explorer, Google Chrome of Mozilla Firefox kunt installeren. Dat zijn browsers waarmee je dit magazine probleemloos kunt bekijken.
Download de laatste versie van Internet Explorer hier.
Download de laatste versie van Firefox hier.
Download de laatste versie van Chrome hier.