In de tweede ontbijtshow van Industributie 2021 analyseert marketing strateeg Paul Moers de relatie tussen ondernemers en leveranciers in een economische crisis. Hoe bereiden we ons het beste voor op het post-coronatijdperk? Henk van Harn van Albert Heijn deelt zijn visie. Hans Feenstra (Nielsen) komt met de laatste inzichten over het post-covid tijdperk: concurrentie in crisistijd.
Hans Feenstra (Nielsen) komt met de laatste inzichten over het post-covid tijdperk: concurrentie in crisistijd.
Bekijk het interview
Hoe bereiden we ons het beste voor op het post-coronatijdperk? Henk Van Harn van Albert Heijn deelt zijn visie.
Bekijk het interview
Marketing strateeg Paul Moers analyseert de relatie tussen ondernemers en leveranciers in een economische crisis.
Bekijk het interview
We zien dat je een verouderde browser hebt. Eentje die niet goed om kan gaan met HTML5.
Dit magazine is gemaakt met Magzmaker, het online magazine cms, dat gebruik maakt van moderne technieken gebaseerd op HTML5. We hopen we dat je de laatste versie van Internet Explorer, Google Chrome of Mozilla Firefox kunt installeren. Dat zijn browsers waarmee je dit magazine probleemloos kunt bekijken.
Download de laatste versie van Internet Explorer hier.
Download de laatste versie van Firefox hier.
Download de laatste versie van Chrome hier.