Logo Wheel of Retail COPY

Home care & cleaners

Home Care & Cleaners_204

Robijn Home Geurstokjes

Home Care & Cleaners_205

Glorix Power 5 Toiletblok Pink Flower

Home Care & Cleaners_206

Witte Reus Geur Switch

Witte Reus Actief 
Henkel

Robijn Home Geurstokjes

Home Care & Cleaners_417
Gegevens:

Veel mensen vinden hun huis heerlijk ruiken, nadat ze de was hebben gedaan en deze hangt te drogen. Deze geur zouden ze graag langer en op andere momenten in huis hebben. Met de nieuwe Robijn Geurstokjes kun je jouw favoriete Robijn-geuren uit de was, nog langer in huis halen, zonder een vinger uit te hoeven steken naar de was. De geurstokjes zijn verkrijgbaar in de meest populaire Robijn Wasverzachter-geuren Morgenfris, Pink Sensation en Zwitsal en ze zijn zó gestyled, dat ze in ieder interieur passen. Robijn wil hiermee bestaande kopers van geurstokjes uptraden en nieuwe gebruikers vanuit wasmiddel en wasverzachter in het geurstokjessegment trekken. Binnen 6 maanden heeft Robijn de geurstokjescategorie met 30 procent laten groeien en is Robijn marktleider geworden in dit segment met 30,6 procent VMS (bron: Nielsen P5-P11 2018).

 

Contact:

Unilever Verantwoordelijke: Erik Liebe (06) 51 05 31 25

www.robijndoetdewas.nl

Glorix Power 5 Toiletblok Pink Flower

Home Care & Cleaners_418
Gegevens:

Toiletblokken spelen een steeds belangrijkere rol binnen toiletreinigers en de groei zit dan ook in dat segment. Glorix Power 5 Toiletblokken spelen daar nadrukkelijk een rol in.

 

Consumentenonderzoek toonde aan dat consumentenbehoeften binnen toiletreinigers vooral zijn terug te voeren naar gemak en hygiëne. In de Glorix Power 5 Toiletblokken zijn deze aspecten terug te vinden in de vijf voordelen die het toiletblok biedt: reinigend schuim, anti-kalkwerking, langdurige frisheid & geur, glans en hygiënische reiniging. Het toilet blijft er langer schoon mee tussen de reguliere schoonmaakbeurten door.

 

Vanaf introductie zijn de Glorix Power 5 Toiletblokken sterk ondersteund, wat heeft bijgedragen aan een snelle naamsbekendheid. Geur is een belangrijke keuzedrijver en additionele geuren, zoals de nieuwe Pink Flower-geur, genereren steeds opnieuw additionele consumentenomzet. Glorix laat dan ook een stabiele groei binnen het toiletblokkensegment zien. 2,5 jaar na introductie is Glorix nu de nummer twee binnen toiletblokken (bron: AC Nielsen, marktaandeel).

 

Contact:

Unilever Verantwoordelijke: Robin Fafié

www.unilever.nl/merken/home-care/glorix.html

Witte Reus Geur Switch

Home Care & Cleaners_419
Gegevens:

Witte Reus geeft opnieuw een boost aan de groeiende toiletcategorie met de nieuwste baanbrekende innovatie Witte Reus Geur Switch. Dankzij de Aqua Active Technology is het mogelijk om twee verschillende geuren in je toilet te ervaren.

 

De eerste geur wordt verspreid tussen de spoelbeurten door wanneer het toiletblok droog is. Deze geur ruik je als je het toilet binnenkomt. De tweede geur wordt geactiveerd tijdens de spoelbeurt wanneer het toiletblok nat wordt. Het product is gericht op een nieuwe doelgroep die op zoek is naar een intensere geurbeleving. Dit wordt gecreëerd doordat neusblindheid wordt voorkomen door middel van de geur switch.

 

Naast de superieure geurkwaliteit en intensiteit, heeft het toiletblok ook een anti-kalkformule en reinigend schuim die zorgen voor een schoon toilet na elke spoelbeurt. Witte Reus Geur Switch is verkrijgbaar in vier varianten: Appelbloesem Waterlelie, Perzik Rode Appel, Oceaan Citrus and Witte Lavendel Frisse Katoen.

 

Contact:

Henkel Verantwoordelijke: Lisa Brouwer (030) 607 39 11

www.wittereus.nl

Biscuit, Koek en Bakproducten

Home Care & Cleaners

17/21
Loading ...