Bijzonder lekker voor de echte snacker! De Rijkgevulde range van Mora is speciaal ontwikkeld voor de fijnproever. De lekkerste kroketten en kaassoufflé uit de frituur, van de beste kwaliteit en net even anders dan hetgeen we allemaal al kennen. Verkrijgbaar in de varianten: Rijkgevulde Rundvlees-, Goulash-, Kalfsvlees-, Kipsaté- en Rendangkroketten en een Rijkgevulde Kaassoufflé. Nieuw in het assortiment is een rijkelijk gevulde kroket met een ragout geïnspireerd op Rendang. Deze Rendangkroket is gevuld met mals Indonesisch stoofvlees en diverse groenten. Omhuld met een knapperig korstje en vol van smaak door toevoeging van kokosmelk en Indonesische specerijen. Met de kwalitatieve Rijkgevulde range zet Mora haar kroketten weer op kaart en komt zij tegemoet aan de liefhebber van frituren.
Mora Verantwoordelijke: Milou Velis (013) 464 06 80
Mora Tostini, de snelle snack voor de lekkere trek! Mora Tostini is een heerlijke, goed gevulde combi tussen een tosti en een panini. Gemakkelijk en snel te bereiden in de broodrooster. De Tostini is verkrijgbaar in de varianten Pittig Gehakt & Kaas, Ham & Kaas en Tomaat & Mozzarella. Het snackbroodje is ideaal voor millennials, de ‘druk-drukker-drukst’-generatie tussen de 20 en 35 jaar. Een mix van studenten en net werkenden. Allen hebben regelmatig behoefte aan een lekkere, snelle snack tijdens de lunch, tussendoor, na het sporten of ’s avonds laat. De campagne kent een specifieke mediakeuze om de millennial te bereiken en raken. Bekendheid wordt gecreëerd door middel van tv, online, mobile en een samenwerking met het populaire Stuk TV. Sampling en acties op de winkelvloer worden ingezet om trial te stimuleren. Mora Tostini heeft vernieuwing binnen snackbroodjes gebracht, met een significante omzetgroei voor het totale segment én Mora tot gevolg!
Van Geloven Verantwoordelijke: Susan Janssen (013) 464 06 80